- Štítky blogu
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Pokud jste se špatně vyhajali, kašlete na Heureku
Pokud jste se špatně vyhajali, a stalo se, že jste jako první uviděli ve svém mailu žádost Heureky o hodnocení naší firmy, protože jste u nás před pár dny nakoupili, zkuste si nejprve uvařit kávu, nebo cokoliv, co Vám udělá ráno veselé. Jednak nemusíte vůbec reagovat, pokud ale reagovat chcete, zkuste dvakrát měřit, a jednou říznout.
Stala se nám taková nepochopitelná věc. Paní, která už u nás nakupovala, poslala svou objednávku v neděli, ve čtyři hodiny ráno. Protože jsem se shodou okolností musela v neděli ráno zastavit na firmě, balíček jsem hned připravila. Ten stejný den, v neděli, v 8,58, tedy necelých 5 hodin od objednávky, jsem balíček předala na kontaktní místo Zásilkovny. Zásilkovnu si paní vybrala jako svého přepravce. Protože Zásilkovna v neděli zaslouženě nepřepravuje, protože nikdo v neděli nepřepravuje, balíček vyzvedla v pondělí v 8,55. Na zákaznicí vybrané pobočce Zásilkovny byl balíček v úterý, tedy druhý pracovní den, k vyzvednutí už ve 13,12. Paní si ho vyzvedla až následující den. A pak vyplnila své hodnocení naší firmy pro Heureku. Z naší strany špatná komunikace. Paní s námi sice vůbec nekomunikovala, balíček za pár hodin prostě odcházel, ale komunikovali jsme špatně. A špatná doprava, která trvala 2,5 dne. Poprosili jsme paní, aby nám napsala, s čím nebyla spokojená, co máme zlepšit, aby další zákazníci nezažili takovou nepohodu, jako ona. Neozvala se. Tak to chodí, když se špatně vyspíte.
Pro vás všechny, kteří u nás už léta nakupujete, a nebo se u nás teprve nakoupit chystáte, je tady tato zpráva. Jsme malá firma. Jsme velkoobchodní firma, a zároveň máme vlastní eshop. I obchody, které od nás už 11 let nakupují ví, že zboží expedujeme do druhého dne. V eshopu máme za tu dobu dlouhatánský seznam zákazníků, o které pečujeme jako o vlastní děti. Na Vaší objednávce pracujeme okamžitě. Pokud si jako svého dopravce vyberete Českou poštu, všechny objednávky, které nám pošlete do 12 hodin, odvážíme na poštu ten stejný den. Ostatní následující den ráno. Pokud si jako svého dopravce vyberete GLS, můžeme dopravu objednat až na následující ráno. Kurýr přijede následující ráno po Vaší objednávce, a balíček tak dostanete do 48 hodin. Jinak je to jenom v případě, kdy jste si jako formu úhrady zvolili převod na náš účet, a musíme čekat na připsání částky. Pak máme balíček už zabalený, a předáváme ho dopravcům obratem, jakmile je částka připsaná na náš účet. Pokud jste si jako svého dopravce vybrali Zásilkovnu, a nečekáme na připsání částky na účet, všechny objednávky, které jsme dostali do 12 hodin předáváme Zásilkovně do večera. Pokud po 12 hodině, buď večer nebo brzy ráno. Co se potom děje u dopravců, to skutečně nejsme schopni ovlivnit. I tak ale z trasování zásilek u všech dopravců vidíme, že prakticky všechny zásilky jsou vám doručeny druhý den. Vidíme přesné časy podání, přesné časy dodání k Vám domů, na poštu, nebo do Zásilkovny. Pokud si zásilku hned nevyzvednete, je to už jenom vaše rozhodnutí. Děláme všechno, co jsme schopni pro rychlé odeslání udělat. Když už Váš balíček někde leží, a Vy si ho prostě hned nevyzvednete, můžete těžko hodnotit naši dopravu jako zdlouhavou. A do dotazníku psát jako dodací lhůtu dny, kdy už byl balíček dávno tam, kam jste ho chtěli doručit, jenom nebyl vyzvednutý. To pochopí i dítě.
Může se stát, že ani doručení do druhého dne a s výraznou slevou, jako se stalo u vzpomínané paní, pro Vás není dostačující. Může se samozřejmě stát, že ani z naší strany není něco tak, jako to má být. Ozvěte se, na všechny podněty vždycky reagujeme. Pokud je ale všechno v pořádku, a vy jste se jenom rozhodli upustit páru, pak přijměte následující prosbu. Už u nás prostě nenakupujte. Naši zákazníci jsou z 99% lidé pozitivně naladění. Jako my. Proto se k nám pořád vracejí. Nekažte nám hezké dny jenom proto, že jste naladěni jinak. Děkuji. Jindřiška, majitelka firmy.