Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
  • Kategorie blogu
  • Štítky blogu
Novinky
11.01.2021
Eshop v novém kabátě
Rozšířili jsme naši nabídku produktů a připravili pro vás noý eshop, aby se vám příjemně nakupovalo. číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
30.07.2022
Zásilkovna
Zásilkovna, přepravní firma, která má na Seznamu od 194 lidí hodnocení 1,4 hvězdičky. číst celé
02.08.2021
Pokud jste se špatně vyhajali, kašlete na Heureku
A tak něco málo o dopravě, kterou vám nabízíme. číst celé
19.06.2021
Proč nabízíme čagu sypanou
Čagu, rozemletou na jemný prášek nabízíme proto, že víme, že z rozemleté čagy tělo nejsnáze čerpá živiny. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Blog
  3. Zásilkovna
30.07.2022

Zásilkovna

Zásilkovna, přepravní firma, která má na Seznamu od 194 lidí hodnocení 1,4 hvězdičky. Rozumím, a moc dobře. Se Zásilkovnou spolupracujeme necelé dva roky. Nejatraktivnější na jejím servisu je cena. A pokud se zadaří, tak je skutečně pravda to, co vám sdělí virtuální asistent Z nebo jiné písmeno na telefonním čísle Zásilkovny.  Ano, 97% zásilek Zásilkovna doručuje do druhého dne. Střezte se ovšem chvíle, kdy spadnete do kategorie zbývajících 3%. Pokud balíček není doručen do druhého dne, a stalo se, že nebyl doručen ani do třetího dne, na výdejní místo docestoval až den čtvrtý, vstupujeme na území, kde už jsou jenom draci. 

Ať jsme objektivní, za necelé dva roky taková situace pro náš eshop nastala maximálně 5x, a to balíčky přes Zásilkovnu odesíláme prakticky každý den. Pohyb balíčků sledujeme u všech dopravců. Jakmile vidíme, že balíček se někde toulá, hned do hledáme. Zásilkovna nám, svému zákazníkovi, nabízí při hledání balíčku dvě možnosti. Zavolat nebo poslat email. Když zavoláme, ozve se virtuální asistent, který nás v první řadě ujistí, že 97% zásilek doručuje Zásilkovna do druhého dne. To víme, takže proto nevoláme, co myslíš, virtuální asistente Z? Tak se asistent představí. Voláme proto, že hledáme, kde je balíček po více než dvou pracovních dnech. Zetko reaguje tak, že bych se vsadila, že virtuální asistent není virtuální, ale z masa a kostí. Na celé komunikaci mě nejvíc pobavilo, že asi třetí dotaz Zetka byl třetí den, kdy zásilka pořád nebyla tam, kde má, zda je náš balíček na cestě už déle než 3 dny. Staromilsky poctivě jsem řekla ne, Zetko mě ujistilo, že 97% balíčků je doručeno do druhého dne, a já jsem zavěsila. Pic kozu do vazu, další den se mě Zetko ptá, zda je náš balíček na cestě už déle než 4 dny. Zbystřím, a volám hlasitě ANO, i když ne, aby se námi někdo začal zabývat. Není mi to nic platné. Zetko mě znovu ujišťuje, že 97% balíčků je doručeno do druhého dne. Volám znovu. Chci mluvit s nějakým nevirtuálním člověkem. Hurá, Zetko mi nabízí tlačítko 1 pro komunikaci nevirtuální. Stisknu 1, ozývá se mi tentokrát virtuální asistentka, její písmeno si fakt nepamatuji. Jsem znovu ujištěna, že 97% všech zásilek Zásilkovna doručuje do druhého dne. Jako v prvním případě volám: kdy bude balíček doručen na výdejní místo???? Nic. Na email s urgencí stále nikdo nereaguje. Čtvrtý den odpoledne se balíček v aplikaci objevuje na výdejním místě. Pátý den dostáváme od pracovníků Zásilkovny reakci na naši urgenci, že balíček byl doručen na výdejní místo, a Zásilkovna se omlouvá, že se nám neozvala dřív. Opona spadla. To všechno vám píši jenom proto, abyste věděli, že pokud si jako přepravce vyberete Zásilkovnu, můžete mít balíček za dobrý peníz už druhý den, ale také nemusíte. My v každém případě uděláme všechno, co je v našich silách, aby u vás byl váš balíček co nejrychleji. Tam, kde jsou draci, nemůžeme ani my. Krásné léto. 

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz